Mühərrik: Toyota 5A-FE

Toyota 5A-FE mühərriki haqqında tam məlumat


Mühərrikin həcmi, sm3 1498
Mühərrikin gücü, a.g. 94 - 105
Maksimum tork, N * m (kq * m) rpm-də. 128 (13) / 3200
128 (13) / 3400
128 (13) / 4400
129 (13) / 3200
129 (13) / 4400
135 (14) / 4800
137 (14) / 4400
İstifadə olunan yanacaq Benzin Regular (AI-92, AI-95)
Benzin
Benzin AI-92
Yanacaq sərfiyyatı, l/100 km 5.9 - 8.2
Mühərrik növü Sıralı, 4-silindrli
Püskürmə электронная система впрыска топлива
Maksimum güc, at gücü (kW) rpm-də 100 (74) / 5600
105 (77) / 6000
94 (69) / 6000
Sıxılma nisbəti 9.8
Silindr diametri, mm 78.7
Porşen, mm 77
Silindrlərin həcmini dəyişmə mexanizmi xeyr
Klapan DOHC
Hər silindr üçün klapanların sayı 4
Start-Stop xeyr

5A-FE istifadə edilən Toyota modelləri


Toyota Carina (08.1998 - 11.2001) restylinq, sedan, 7 nəsil, T210
Toyota Carina (08.1996 - 07.1998) sedan, 7 nəsil, T210
Toyota Carina (08.1994 - 07.1996) restylinq, sedan, 6 nəsil, T190
Toyota Carina (08.1992 - 07.1994) sedan, 6 nəsil, T190
Toyota Carina (05.1990 - 07.1992) restylinq, sedan, 5 nəsil, T170
Toyota Carina (05.1990 - 07.1992) restylinq, vaqon, 5 nəsil, T170
Toyota Carina (05.1988 - 07.1990) sedan, 5 nəsil, T170
Toyota Corolla (04.1997 - 07.2000) restylinq, sedan, 8 nəsil, E110
Toyota Corolla (05.1995 - 03.1997) sedan, 8 nəsil, E110
Toyota Corolla (05.1997 - 07.2000) 3-й restylinq, vaqon, 7 nəsil, E100
Toyota Corolla (05.1995 - 04.1997) 2-й restylinq, vaqon, 7 nəsil, E100
Toyota Corolla (05.1993 - 04.1995) restylinq, vaqon, 7 nəsil, E100
Toyota Corolla (05.1993 - 04.1995) restylinq, sedan, 7 nəsil, E100
Toyota Corolla (09.1991 - 04.1993) vaqon, 7 nəsil, E100
Toyota Corolla (06.1991 - 04.1993) sedan, 7 nəsil, E100
Toyota Corolla (05.1989 - 05.1991) restylinq, sedan, 6 nəsil, E90
Toyota Corolla (08.1987 - 09.1991) vaqon, 6 nəsil, E90
Toyota Corolla (05.1987 - 04.1989) sedan, 6 nəsil, E90
Toyota Corolla Ceres (05.1994 - 07.1998) restylinq, sedan, 1 nəsil, E100
Toyota Corolla Ceres (05.1992 - 04.1994) sedan, 1 nəsil, E100
Toyota Corolla FX (05.1987 - 04.1992) hetçbek 3 дв., 2 nəsil
Toyota Corolla FX (05.1987 - 04.1992) hetçbek 5 qapı, 2 nəsil
Toyota Corolla Levin (04.1997 - 07.2000) restylinq, kupe, 7 nəsil, E110
Toyota Corolla Levin (05.1995 - 03.1997) kupe, 7 nəsil, E110
Toyota Corolla Levin (05.1993 - 04.1995) restylinq, kupe, 6 nəsil, E100
Toyota Corolla Levin (06.1991 - 05.1993) kupe, 6 nəsil, E100
Toyota Corolla Levin (05.1989 - 05.1991) restylinq, kupe, 5 nəsil, E90
Toyota Corolla Levin (06.1987 - 04.1989) kupe, 5 nəsil, E90
Toyota Corona (11.1989 - 01.1992) restylinq, sedan, 9 nəsil, T170
Toyota Sprinter (04.1997 - 07.2000) restylinq, sedan, 8 nəsil, E110
Toyota Sprinter (05.1995 - 03.1997) sedan, 8 nəsil, E110
Toyota Sprinter (05.1993 - 04.1995) restylinq, sedan, 7 nəsil, E100
Toyota Sprinter (06.1991 - 04.1993) sedan, 7 nəsil, E100
Toyota Sprinter (05.1989 - 05.1991) restylinq, hetçbek 5 qapı, 6 nəsil, E90
Toyota Sprinter (05.1989 - 05.1991) restylinq, sedan, 6 nəsil, AE91
Toyota Sprinter (05.1987 - 04.1989) hetçbek 5 qapı, 6 nəsil, E90
Toyota Sprinter Marino (05.1994 - 07.1998) restylinq, sedan, 1 nəsil, E100
Toyota Sprinter Marino (05.1992 - 04.1994) sedan, 1 nəsil, E100
Toyota Sprinter Trueno (04.1997 - 07.2000) restylinq, kupe, 7 nəsil, E110
Toyota Sprinter Trueno (05.1995 - 03.1997) kupe, 7 nəsil, E110
Toyota Sprinter Trueno (05.1993 - 04.1995) restylinq, kupe, 6 nəsil, E100
Toyota Sprinter Trueno (06.1991 - 04.1993) kupe, 6 nəsil, E100
Toyota Sprinter Trueno (05.1989 - 05.1991) restylinq, kupe, 5 nəsil, E90
Toyota Sprinter Trueno (06.1987 - 04.1989) kupe, 5 nəsil, E90

Toyota 5A-FE – hər hansı bir enerjini avtomobili hərəkətə gətirmək üçün lazım olan mexaniki enerjiyə çevirən mühərrik. Avtomobil mühərriki kimi daxili yanma mühərriki, xariciyanma mühərriki (buxar mühərriki və Stirlinq mühərriki), elektrik, əvvəlcədən burulub açılmış nazim çarxın enerjisindən və ya təzyiq altındakı qaz enerjisindən istifadə edən mühərriklər tətbiq oluna bilər.

Toyota 5A-FE mühərrikləri

Müasir avtomobillərdə, əsasən, daxiliyanma Toyota 5A-FE mühərriki işlədilir. Daxiliyanma mühərriki konstruksiyasına görə rotorlu və porşenli olur. Geniş yayılmış porşenli Avtomobil mühərriki silindrlərinin sayına və yerləşməsinə, işçi həcminə (litraj), təyinatına və s. görə növlərə ayrılır. Porşenli daxiliyanma mühərrikinin silindrlərinin sayı 1-dən 16-ya qədərdir. Birsilindrli mühərrikin işi müntəzəm olmadığından avtomobillərdə nadir hallarda quraşdırılır. Silindrlərin sayı artdıqca mühərrikin işinin müntəzəmliyi və avtomobilin hərəkət səlisliyi yüksəlir. Bununla yanaşı sürtünmə itkiləri artdığına görə avtomobillərdə 12-dən artıq silindr nadir hallarda tətbiq edilir. İş prosesinin xarakterinə görə dördtaktlı və ikitaktlı, yanacağın alışdırılma üsuluna görə qığılcım (karbüratorlu, yaxud benzinlə işləyən mühərrik də deyilir) və sıxılma ilə alışdırılan (dizel mühərriki) daxiliyanma mühərrikilər olur.

Toyota 5A-FE mühərrikləri

Daxiliyanma Toyota 5A-FE mühərrikin işləməsi üçün yanacaqla hava müəyyən nisbətdə qarışdırılmalıdır. Benzinlə işləyən daxiliyanma mühərrikidə yanacağın hava ilə qarışdırılması prosesi silindrdən kənarda (karbüratorda), yaxud bilavasitə silindrin daxilində (benzin püskürməli mühərrik) baş verə bilər. Müasir avtomobil mühərrikilərində karbürator, demək olar ki, tamamilə injektorlarla əvəz olunur. Benzin mühərriklərində yanacaq alışdırma şamı ilə alışdırılır, dizel mühərriklərində isə forsunkadan silindrə püskürdülən yanacaq orada özbaşına alışır. Əsasən, böyük avtomobillərdə tətbiq olunan dizel mühərriki nisbətən az yanacaq sərf edir, lakin ağır və səs-küylüdür. Elektron idarəetməli dizellərin yeni qida (yanacaq təchizatı) sistemi avtomobillərin səsini, tüstüsünü və s.azaltmağa imkan verir.

Toyota 5A-FE mühərrikləri

Daxiliyanma Toyota 5A-FE mühərrikidən çıxan işlənmiş qazın zərərli maddələri katalitik neytrallaşdırıcılar vasitəsilə azaldılır. Qaz balonlu avtomobil Toyota 5A-FE mühərriki atm.-i nisbətən az çirkləndirir. Belə mühərriklərdə maye (propan və butan qarışığı) və sıxılmış (əsasən, metan) qazdan istifadə edilir. Avtomobil mühərriki üçün perspektivli yanacaq növü hidrogendir. Mühərrikində yanacaq kimi hidrogendən istifadə edilən avtomobillər (məs., BMW) atmosferi, demək olar ki, çirkləndirmir. Avtomobil mühərrikinin gücü, fırlanma momenti, həmçinin bunların mühərrikin valının fırlanma tezliyindən asılılığı onu xarakterizə edən əsas göstəricilərdir. Mühərrikin gücü 2,5 kVt-dan (kiçiklitrajlı avtomobil) 800 kVt-a qədər və daha böyük ("Formula–1") ola bilər. Porşenli daxiliyanma mühərrikin konstruksiyasının təkmilləşdirilməsi onun gücünün artırılması, kütləsinin qabarit ölçülərinin və eyni zamanda yanacaq sərfinin azaldılması istiqamətində aparılır. Yanacağa qənaət etmək üçün bəzi mühərriklərdə ayrı-ayrı silindrlərin işinin dayandırılma imkanı vardır. Alternativ enerji mənbəyi ilə işləyən hibrid avtomobillərdə aparan təkərlərin intiqalı kimi daxiliyanma mühərriki ilə yanaşı elektrik mühərrikindən də istifadə olunur.