Mühərrik: Toyota 2Y

Toyota 2Y mühərriki haqqında tam məlumat


Mühərrikin həcmi, sm3 1812
Mühərrikin gücü, a.g. 78 - 95
Maksimum tork, N * m (kq * m) rpm-də. 137 (14) / 3200
140 (14) / 2300
140 (14) / 2800
140 (14) / 3200
152 (16) / 3400
İstifadə olunan yanacaq Benzin Regular (AI-92, AI-95)
Benzin
Benzin AI-92
Mühərrik növü Sıralı, 4-silindrli
Püskürmə Карбюратор
Maksimum güc, at gücü (kW) rpm-də 78 (57) / 5000
79 (58) / 5000
83 (61) / 4800
95 (70) / 5200
Sıxılma nisbəti 8.8
Silindr diametri, mm 86
Porşen, mm 78
Silindrlərin həcmini dəyişmə mexanizmi xeyr
Klapan OHV
Hər silindr üçün klapanların sayı 2
Start-Stop xeyr

2Y istifadə edilən Toyota modelləri


Toyota Hiace (08.1985 - 04.1995) бортовой грузовик, 3 nəsil, H80/90
Toyota Hiace (12.1982 - 07.1989) цельнометаллический фургон, 3 nəsil
Toyota Hiace (12.1982 - 07.1989) автобус, 3 nəsil, H50, H60
Toyota Hiace (12.1982 - 07.1989) минивэн, 3 nəsil, H50, H60, H70
Toyota Hiace (12.1982 - 07.1989) цельнометаллический фургон, 3 nəsil, H50, H60, H70
Toyota Hilux (03.1991 - 08.1997) restylinq, пикап, 5 nəsil, N80, N90, N100, N110
Toyota Hilux (08.1988 - 02.1991) пикап, 5 nəsil, N80, N90, N100, N110
Toyota Lite Ace Truck (10.1986 - 05.1999) бортовой грузовик, 3 nəsil, M50, M60
Toyota Town Ace (01.1992 - 09.1996) 3-й restylinq, цельнометаллический фургон, 2 nəsil, R20, R30
Toyota Town Ace (08.1988 - 12.1991) 2-й restylinq, цельнометаллический фургон, 2 nəsil, R20, R30

Toyota 2Y – hər hansı bir enerjini avtomobili hərəkətə gətirmək üçün lazım olan mexaniki enerjiyə çevirən mühərrik. Avtomobil mühərriki kimi daxili yanma mühərriki, xariciyanma mühərriki (buxar mühərriki və Stirlinq mühərriki), elektrik, əvvəlcədən burulub açılmış nazim çarxın enerjisindən və ya təzyiq altındakı qaz enerjisindən istifadə edən mühərriklər tətbiq oluna bilər.

Toyota 2Y mühərrikləri

Müasir avtomobillərdə, əsasən, daxiliyanma Toyota 2Y mühərriki işlədilir. Daxiliyanma mühərriki konstruksiyasına görə rotorlu və porşenli olur. Geniş yayılmış porşenli Avtomobil mühərriki silindrlərinin sayına və yerləşməsinə, işçi həcminə (litraj), təyinatına və s. görə növlərə ayrılır. Porşenli daxiliyanma mühərrikinin silindrlərinin sayı 1-dən 16-ya qədərdir. Birsilindrli mühərrikin işi müntəzəm olmadığından avtomobillərdə nadir hallarda quraşdırılır. Silindrlərin sayı artdıqca mühərrikin işinin müntəzəmliyi və avtomobilin hərəkət səlisliyi yüksəlir. Bununla yanaşı sürtünmə itkiləri artdığına görə avtomobillərdə 12-dən artıq silindr nadir hallarda tətbiq edilir. İş prosesinin xarakterinə görə dördtaktlı və ikitaktlı, yanacağın alışdırılma üsuluna görə qığılcım (karbüratorlu, yaxud benzinlə işləyən mühərrik də deyilir) və sıxılma ilə alışdırılan (dizel mühərriki) daxiliyanma mühərrikilər olur.

Toyota 2Y mühərrikləri

Daxiliyanma Toyota 2Y mühərrikin işləməsi üçün yanacaqla hava müəyyən nisbətdə qarışdırılmalıdır. Benzinlə işləyən daxiliyanma mühərrikidə yanacağın hava ilə qarışdırılması prosesi silindrdən kənarda (karbüratorda), yaxud bilavasitə silindrin daxilində (benzin püskürməli mühərrik) baş verə bilər. Müasir avtomobil mühərrikilərində karbürator, demək olar ki, tamamilə injektorlarla əvəz olunur. Benzin mühərriklərində yanacaq alışdırma şamı ilə alışdırılır, dizel mühərriklərində isə forsunkadan silindrə püskürdülən yanacaq orada özbaşına alışır. Əsasən, böyük avtomobillərdə tətbiq olunan dizel mühərriki nisbətən az yanacaq sərf edir, lakin ağır və səs-küylüdür. Elektron idarəetməli dizellərin yeni qida (yanacaq təchizatı) sistemi avtomobillərin səsini, tüstüsünü və s.azaltmağa imkan verir.

Toyota 2Y mühərrikləri

Daxiliyanma Toyota 2Y mühərrikidən çıxan işlənmiş qazın zərərli maddələri katalitik neytrallaşdırıcılar vasitəsilə azaldılır. Qaz balonlu avtomobil Toyota 2Y mühərriki atm.-i nisbətən az çirkləndirir. Belə mühərriklərdə maye (propan və butan qarışığı) və sıxılmış (əsasən, metan) qazdan istifadə edilir. Avtomobil mühərriki üçün perspektivli yanacaq növü hidrogendir. Mühərrikində yanacaq kimi hidrogendən istifadə edilən avtomobillər (məs., BMW) atmosferi, demək olar ki, çirkləndirmir. Avtomobil mühərrikinin gücü, fırlanma momenti, həmçinin bunların mühərrikin valının fırlanma tezliyindən asılılığı onu xarakterizə edən əsas göstəricilərdir. Mühərrikin gücü 2,5 kVt-dan (kiçiklitrajlı avtomobil) 800 kVt-a qədər və daha böyük ("Formula–1") ola bilər. Porşenli daxiliyanma mühərrikin konstruksiyasının təkmilləşdirilməsi onun gücünün artırılması, kütləsinin qabarit ölçülərinin və eyni zamanda yanacaq sərfinin azaldılması istiqamətində aparılır. Yanacağa qənaət etmək üçün bəzi mühərriklərdə ayrı-ayrı silindrlərin işinin dayandırılma imkanı vardır. Alternativ enerji mənbəyi ilə işləyən hibrid avtomobillərdə aparan təkərlərin intiqalı kimi daxiliyanma mühərriki ilə yanaşı elektrik mühərrikindən də istifadə olunur.