Mühərrik: Toyota 2TR-FE

Toyota 2TR-FE mühərriki haqqında tam məlumat


Mühərrikin həcmi, sm3 2693
Mühərrikin gücü, a.g. 148 - 166
Maksimum tork, N * m (kq * m) rpm-də. 235 (24) / 3800
240 (24) / 4000
241 (25) / 3800
243 (25) / 4000
244 (25) / 3800
245 (25) / 4000
246 (25) / 3800
246 (25) / 3900
İstifadə olunan yanacaq Benzin Regular (AI-92, AI-95)
Benzin
Benzin AI-95
Benzin AI-92
Benzin AI-91
Yanacaq sərfiyyatı, l/100 km 7.3 - 13.1
Mühərrik növü Sıralı, 4-silindrli
Püskürmə распределенный впрыск топлива
Maksimum güc, at gücü (kW) rpm-də 148 (109) / 4800
149 (110) / 4800
151 (111) / 4800
155 (114) / 5200
157 (115) / 5200
159 (117) / 5200
160 (118) / 5200
163 (120) / 5200
164 (121) / 5200
166 (122) / 5200
Sıxılma nisbəti 9.6 - 10.2
Silindr diametri, mm 95
Porşen, mm 95
Silindrlərin həcmini dəyişmə mexanizmi xeyr
CO2 emissiyası, q/km 250 - 292
Klapan DOHC
Hər silindr üçün klapanların sayı 4
Start-Stop xeyr
Система нейтрализации отработавших газов xeyr

2TR-FE istifadə edilən Toyota modelləri


Toyota 4Runner (08.2009 - 01.2013) jeep/suv 5 qapı, 5 nəsil, N280
Toyota Coaster (07.2007 - 12.2016) 2-й restylinq, автобус, 3 nəsil, B40, B50
Toyota Dyna (06.2011 - 03.2016) бортовой грузовик, 8 nəsil
Toyota Dyna (09.2006 - 05.2011) 2-й restylinq, бортовой грузовик, 7 nəsil
Toyota Fortuner (04.2020 - ∞) restylinq, jeep/suv 5 qapı, 2 nəsil, AN160
Toyota Fortuner (07.2015 - 07.2020) jeep/suv 5 qapı, 2 nəsil, AN160
Toyota Fortuner (11.2011 - 06.2015) 2-й restylinq, jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil, AN50, AN60
Toyota Fortuner (08.2008 - 10.2011) restylinq, jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil, AN50, AN60
Toyota Fortuner (11.2004 - 07.2008) jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil, AN50, AN60
Toyota Hiace (12.2013 - ∞) 3-й restylinq, автобус, 5 nəsil, H200
Toyota Hiace (12.2013 - ∞) 3-й restylinq, цельнометаллический фургон, 5 nəsil, H200
Toyota Hiace (12.2013 - ∞) 3-й restylinq, минивэн, 5 nəsil, H200
Toyota Hiace (07.2010 - 11.2013) 2-й restylinq, автобус, 5 nəsil, H200
Toyota Hiace (07.2010 - 11.2013) 2-й restylinq, цельнометаллический фургон, 5 nəsil, H200
Toyota Hiace (07.2010 - 11.2013) 2-й restylinq, минивэн, 5 nəsil, H200
Toyota Hiace (08.2007 - 06.2010) restylinq, автобус, 5 nəsil, H200
Toyota Hiace (08.2007 - 06.2010) restylinq, цельнометаллический фургон, 5 nəsil, H200
Toyota Hiace (08.2007 - 06.2010) restylinq, минивэн, 5 nəsil, H200
Toyota Hiace (08.2004 - 07.2007) автобус, 5 nəsil, H200
Toyota Hiace (08.2004 - 07.2007) цельнометаллический фургон, 5 nəsil, H200
Toyota Hiace (08.2004 - 07.2007) минивэн, 5 nəsil, H200
Toyota Hiace (07.2010 - 12.2017) restylinq, минивэн, 5 nəsil, H200
Toyota Hiace (08.2004 - 06.2010) минивэн, 5 nəsil, H200
Toyota Hiace (07.2010 - ∞) минивэн, 5 nəsil, H200
Toyota Hilux (06.2020 - ∞) 2-й restylinq, пикап, 8 nəsil, AN120
Toyota Hilux (05.2015 - 07.2020) пикап, 8 nəsil, AN120
Toyota Hilux (07.2011 - 05.2015) 2-й restylinq, пикап, 7 nəsil, AN10, AN20, AN30
Toyota Hilux Surf (07.2005 - 07.2009) restylinq, jeep/suv 5 qapı, 4 nəsil, N210
Toyota Hilux Surf (10.2002 - 06.2005) jeep/suv 5 qapı, 4 nəsil, N210
Toyota Land Cruiser Prado (09.2017 - ∞) 2-й restylinq, jeep/suv 5 qapı, 4 nəsil, J150
Toyota Land Cruiser Prado (09.2013 - 11.2017) restylinq, jeep/suv 5 qapı, 4 nəsil, J150
Toyota Land Cruiser Prado (09.2009 - 10.2013) jeep/suv 5 qapı, 4 nəsil, J150
Toyota Land Cruiser Prado (09.2017 - 09.2020) 2-й restylinq, jeep/suv 3 дв., 4 nəsil, J150
Toyota Land Cruiser Prado (09.2017 - ∞) 2-й restylinq, jeep/suv 5 qapı, 4 nəsil, J150
Toyota Land Cruiser Prado (09.2013 - 11.2017) restylinq, jeep/suv 3 дв., 4 nəsil, J150
Toyota Land Cruiser Prado (09.2013 - 11.2017) restylinq, jeep/suv 5 qapı, 4 nəsil, J150
Toyota Land Cruiser Prado (09.2009 - 10.2013) jeep/suv 3 дв., 4 nəsil, J150
Toyota Land Cruiser Prado (09.2009 - 10.2013) jeep/suv 5 qapı, 4 nəsil, J150
Toyota Land Cruiser Prado (01.2002 - 10.2009) jeep/suv 3 дв., 3 nəsil, J120
Toyota Land Cruiser Prado (01.2002 - 10.2009) jeep/suv 5 qapı, 3 nəsil, J120
Toyota Land Cruiser Prado (09.2017 - ∞) 2-й restylinq, jeep/suv 5 qapı, 4 nəsil, J150
Toyota Land Cruiser Prado (09.2013 - 08.2017) restylinq, jeep/suv 5 qapı, 4 nəsil, J150
Toyota Land Cruiser Prado (09.2009 - 08.2013) jeep/suv 5 qapı, 4 nəsil, J150
Toyota Land Cruiser Prado (10.2002 - 08.2009) jeep/suv 3 дв., 3 nəsil, J120
Toyota Land Cruiser Prado (10.2002 - 08.2009) jeep/suv 5 qapı, 3 nəsil, J120
Toyota Regius Ace (12.2013 - 04.2020) 3-й restylinq, минивэн, 2 nəsil, H200
Toyota Regius Ace (07.2010 - 12.2013) 2-й restylinq, минивэн, 2 nəsil, H200
Toyota Regius Ace (08.2007 - 06.2010) restylinq, минивэн, 2 nəsil, H200
Toyota Regius Ace (08.2004 - 07.2007) минивэн, 2 nəsil, H200
Toyota Tacoma (02.2019 - ∞) restylinq, пикап, 3 nəsil, N300
Toyota Tacoma (09.2015 - 08.2019) пикап, 3 nəsil, N300
Toyota Tacoma (10.2011 - 08.2015) restylinq, пикап, 2 nəsil, N200
Toyota Tacoma (08.2004 - 08.2011) пикап, 2 nəsil, N200
Toyota ToyoAce (06.2011 - 04.2016) бортовой грузовик, 8 nəsil
Toyota ToyoAce (09.2006 - 05.2011) 2-й restylinq, бортовой грузовик, 7 nəsil

Toyota 2TR-FE – hər hansı bir enerjini avtomobili hərəkətə gətirmək üçün lazım olan mexaniki enerjiyə çevirən mühərrik. Avtomobil mühərriki kimi daxili yanma mühərriki, xariciyanma mühərriki (buxar mühərriki və Stirlinq mühərriki), elektrik, əvvəlcədən burulub açılmış nazim çarxın enerjisindən və ya təzyiq altındakı qaz enerjisindən istifadə edən mühərriklər tətbiq oluna bilər.

Toyota 2TR-FE mühərrikləri

Müasir avtomobillərdə, əsasən, daxiliyanma Toyota 2TR-FE mühərriki işlədilir. Daxiliyanma mühərriki konstruksiyasına görə rotorlu və porşenli olur. Geniş yayılmış porşenli Avtomobil mühərriki silindrlərinin sayına və yerləşməsinə, işçi həcminə (litraj), təyinatına və s. görə növlərə ayrılır. Porşenli daxiliyanma mühərrikinin silindrlərinin sayı 1-dən 16-ya qədərdir. Birsilindrli mühərrikin işi müntəzəm olmadığından avtomobillərdə nadir hallarda quraşdırılır. Silindrlərin sayı artdıqca mühərrikin işinin müntəzəmliyi və avtomobilin hərəkət səlisliyi yüksəlir. Bununla yanaşı sürtünmə itkiləri artdığına görə avtomobillərdə 12-dən artıq silindr nadir hallarda tətbiq edilir. İş prosesinin xarakterinə görə dördtaktlı və ikitaktlı, yanacağın alışdırılma üsuluna görə qığılcım (karbüratorlu, yaxud benzinlə işləyən mühərrik də deyilir) və sıxılma ilə alışdırılan (dizel mühərriki) daxiliyanma mühərrikilər olur.

Toyota 2TR-FE mühərrikləri

Daxiliyanma Toyota 2TR-FE mühərrikin işləməsi üçün yanacaqla hava müəyyən nisbətdə qarışdırılmalıdır. Benzinlə işləyən daxiliyanma mühərrikidə yanacağın hava ilə qarışdırılması prosesi silindrdən kənarda (karbüratorda), yaxud bilavasitə silindrin daxilində (benzin püskürməli mühərrik) baş verə bilər. Müasir avtomobil mühərrikilərində karbürator, demək olar ki, tamamilə injektorlarla əvəz olunur. Benzin mühərriklərində yanacaq alışdırma şamı ilə alışdırılır, dizel mühərriklərində isə forsunkadan silindrə püskürdülən yanacaq orada özbaşına alışır. Əsasən, böyük avtomobillərdə tətbiq olunan dizel mühərriki nisbətən az yanacaq sərf edir, lakin ağır və səs-küylüdür. Elektron idarəetməli dizellərin yeni qida (yanacaq təchizatı) sistemi avtomobillərin səsini, tüstüsünü və s.azaltmağa imkan verir.

Toyota 2TR-FE mühərrikləri

Daxiliyanma Toyota 2TR-FE mühərrikidən çıxan işlənmiş qazın zərərli maddələri katalitik neytrallaşdırıcılar vasitəsilə azaldılır. Qaz balonlu avtomobil Toyota 2TR-FE mühərriki atm.-i nisbətən az çirkləndirir. Belə mühərriklərdə maye (propan və butan qarışığı) və sıxılmış (əsasən, metan) qazdan istifadə edilir. Avtomobil mühərriki üçün perspektivli yanacaq növü hidrogendir. Mühərrikində yanacaq kimi hidrogendən istifadə edilən avtomobillər (məs., BMW) atmosferi, demək olar ki, çirkləndirmir. Avtomobil mühərrikinin gücü, fırlanma momenti, həmçinin bunların mühərrikin valının fırlanma tezliyindən asılılığı onu xarakterizə edən əsas göstəricilərdir. Mühərrikin gücü 2,5 kVt-dan (kiçiklitrajlı avtomobil) 800 kVt-a qədər və daha böyük ("Formula–1") ola bilər. Porşenli daxiliyanma mühərrikin konstruksiyasının təkmilləşdirilməsi onun gücünün artırılması, kütləsinin qabarit ölçülərinin və eyni zamanda yanacaq sərfinin azaldılması istiqamətində aparılır. Yanacağa qənaət etmək üçün bəzi mühərriklərdə ayrı-ayrı silindrlərin işinin dayandırılma imkanı vardır. Alternativ enerji mənbəyi ilə işləyən hibrid avtomobillərdə aparan təkərlərin intiqalı kimi daxiliyanma mühərriki ilə yanaşı elektrik mühərrikindən də istifadə olunur.