Mühərrik: Toyota 1ND-TV

Toyota 1ND-TV mühərriki haqqında tam məlumat


Mühərrikin həcmi, sm3 1364
Mühərrikin gücü, a.g. 72 - 90
Maksimum tork, N * m (kq * m) rpm-də. 170 (17) / 2000
170 (17) / 2800
190 (19) / 3000
205 (21) / 2800
İstifadə olunan yanacaq Dizel
Yanacaq sərfiyyatı, l/100 km 3.9 - 5
Mühərrik növü Sıralı, 4-silindrli
Püskürmə birbaşa yanacaq yeridilməsi Common-rail
Maksimum güc, at gücü (kW) rpm-də 72 (53) / 4000
75 (55) / 4000
90 (66) / 3000
90 (66) / 3800
99 (73) / 3600
Sıxılma nisbəti 16.5 - 18.5
Silindr diametri, mm 73
Porşen, mm 81.5
Supercharger Turbo
CO2 emissiyası, q/km 100 - 154
Klapan SOHC
Hər silindr üçün klapanların sayı 2 - 4
Start-Stop xeyr

1ND-TV istifadə edilən Toyota modelləri


Toyota Auris (06.2015 - 03.2019) restylinq, vaqon, 2 nəsil, E180
Toyota Auris (06.2015 - 03.2019) restylinq, hetçbek 5 qapı, 2 nəsil, E180
Toyota Auris (09.2012 - 06.2015) vaqon, 2 nəsil, E180
Toyota Auris (08.2012 - 06.2015) hetçbek 5 qapı, 2 nəsil, E180
Toyota Auris (07.2010 - 11.2012) restylinq, hetçbek 3 дв., 1 nəsil, E150
Toyota Auris (07.2010 - 11.2012) restylinq, hetçbek 5 qapı, 1 nəsil, E150
Toyota Auris (10.2006 - 07.2010) hetçbek 3 дв., 1 nəsil, E150
Toyota Auris (10.2006 - 06.2010) hetçbek 5 qapı, 1 nəsil, E150
Toyota Corolla (03.2016 - 01.2019) restylinq, sedan, 11 nəsil, E180
Toyota Corolla (05.2012 - 07.2016) sedan, 11 nəsil, E180
Toyota Corolla (07.2010 - 08.2013) restylinq, sedan, 10 nəsil, E150
Toyota Corolla (11.2006 - 06.2010) sedan, 10 nəsil, E150
Toyota Corolla (05.2004 - 02.2007) restylinq, hetçbek 3 дв., 9 nəsil, E120
Toyota Corolla (05.2004 - 02.2007) restylinq, hetçbek 5 qapı, 9 nəsil, E120
Toyota Corolla (05.2004 - 02.2007) restylinq, sedan, 9 nəsil, E120
Toyota Corolla (05.2004 - 02.2007) restylinq, vaqon, 9 nəsil, E120
Toyota Probox (07.2002 - 08.2014) vaqon, 1 nəsil, XP50, XP160
Toyota Succeed (07.2002 - 08.2014) vaqon, 1 nəsil, XP50, XP160
Toyota Verso-s (05.2014 - 04.2015) restylinq, hetçbek 5 qapı, 1 nəsil, P120
Toyota Verso-s (11.2010 - 05.2014) hetçbek 5 qapı, 1 nəsil, P120
Toyota Yaris (07.2014 - 03.2017) restylinq, hetçbek 3 дв., 3 nəsil, XP130
Toyota Yaris (07.2014 - 03.2017) restylinq, hetçbek 5 qapı, 3 nəsil, XP130
Toyota Yaris (12.2010 - 06.2014) hetçbek 3 дв., 3 nəsil, XP130
Toyota Yaris (12.2010 - 06.2014) hetçbek 5 qapı, 3 nəsil, XP130
Toyota Yaris (01.2009 - 12.2010) restylinq, hetçbek 5 qapı, 2 nəsil, XP90
Toyota Yaris (01.2009 - 12.2010) restylinq, hetçbek 3 дв., 2 nəsil, XP90
Toyota Yaris (10.2005 - 12.2008) hetçbek 3 дв., 2 nəsil, XP90
Toyota Yaris (10.2005 - 12.2008) hetçbek 5 qapı, 2 nəsil, XP90
Toyota Yaris (03.2003 - 10.2005) restylinq, hetçbek 3 дв., 1 nəsil, XP10
Toyota Yaris (03.2003 - 10.2005) restylinq, hetçbek 5 qapı, 1 nəsil, XP10
Toyota Yaris (01.1999 - 02.2003) hetçbek 5 qapı, 1 nəsil, XP10
Toyota Yaris (01.1999 - 02.2003) hetçbek 3 дв., 1 nəsil, XP10
Toyota Yaris Verso (03.2003 - 04.2006) restylinq, минивэн, 1 nəsil, XP20
Toyota Yaris Verso (08.1999 - 02.2003) минивэн, 1 nəsil, XP20

Toyota 1ND-TV – hər hansı bir enerjini avtomobili hərəkətə gətirmək üçün lazım olan mexaniki enerjiyə çevirən mühərrik. Avtomobil mühərriki kimi daxili yanma mühərriki, xariciyanma mühərriki (buxar mühərriki və Stirlinq mühərriki), elektrik, əvvəlcədən burulub açılmış nazim çarxın enerjisindən və ya təzyiq altındakı qaz enerjisindən istifadə edən mühərriklər tətbiq oluna bilər.

Toyota 1ND-TV mühərrikləri

Müasir avtomobillərdə, əsasən, daxiliyanma Toyota 1ND-TV mühərriki işlədilir. Daxiliyanma mühərriki konstruksiyasına görə rotorlu və porşenli olur. Geniş yayılmış porşenli Avtomobil mühərriki silindrlərinin sayına və yerləşməsinə, işçi həcminə (litraj), təyinatına və s. görə növlərə ayrılır. Porşenli daxiliyanma mühərrikinin silindrlərinin sayı 1-dən 16-ya qədərdir. Birsilindrli mühərrikin işi müntəzəm olmadığından avtomobillərdə nadir hallarda quraşdırılır. Silindrlərin sayı artdıqca mühərrikin işinin müntəzəmliyi və avtomobilin hərəkət səlisliyi yüksəlir. Bununla yanaşı sürtünmə itkiləri artdığına görə avtomobillərdə 12-dən artıq silindr nadir hallarda tətbiq edilir. İş prosesinin xarakterinə görə dördtaktlı və ikitaktlı, yanacağın alışdırılma üsuluna görə qığılcım (karbüratorlu, yaxud benzinlə işləyən mühərrik də deyilir) və sıxılma ilə alışdırılan (dizel mühərriki) daxiliyanma mühərrikilər olur.

Toyota 1ND-TV mühərrikləri

Daxiliyanma Toyota 1ND-TV mühərrikin işləməsi üçün yanacaqla hava müəyyən nisbətdə qarışdırılmalıdır. Benzinlə işləyən daxiliyanma mühərrikidə yanacağın hava ilə qarışdırılması prosesi silindrdən kənarda (karbüratorda), yaxud bilavasitə silindrin daxilində (benzin püskürməli mühərrik) baş verə bilər. Müasir avtomobil mühərrikilərində karbürator, demək olar ki, tamamilə injektorlarla əvəz olunur. Benzin mühərriklərində yanacaq alışdırma şamı ilə alışdırılır, dizel mühərriklərində isə forsunkadan silindrə püskürdülən yanacaq orada özbaşına alışır. Əsasən, böyük avtomobillərdə tətbiq olunan dizel mühərriki nisbətən az yanacaq sərf edir, lakin ağır və səs-küylüdür. Elektron idarəetməli dizellərin yeni qida (yanacaq təchizatı) sistemi avtomobillərin səsini, tüstüsünü və s.azaltmağa imkan verir.

Toyota 1ND-TV mühərrikləri

Daxiliyanma Toyota 1ND-TV mühərrikidən çıxan işlənmiş qazın zərərli maddələri katalitik neytrallaşdırıcılar vasitəsilə azaldılır. Qaz balonlu avtomobil Toyota 1ND-TV mühərriki atm.-i nisbətən az çirkləndirir. Belə mühərriklərdə maye (propan və butan qarışığı) və sıxılmış (əsasən, metan) qazdan istifadə edilir. Avtomobil mühərriki üçün perspektivli yanacaq növü hidrogendir. Mühərrikində yanacaq kimi hidrogendən istifadə edilən avtomobillər (məs., BMW) atmosferi, demək olar ki, çirkləndirmir. Avtomobil mühərrikinin gücü, fırlanma momenti, həmçinin bunların mühərrikin valının fırlanma tezliyindən asılılığı onu xarakterizə edən əsas göstəricilərdir. Mühərrikin gücü 2,5 kVt-dan (kiçiklitrajlı avtomobil) 800 kVt-a qədər və daha böyük ("Formula–1") ola bilər. Porşenli daxiliyanma mühərrikin konstruksiyasının təkmilləşdirilməsi onun gücünün artırılması, kütləsinin qabarit ölçülərinin və eyni zamanda yanacaq sərfinin azaldılması istiqamətində aparılır. Yanacağa qənaət etmək üçün bəzi mühərriklərdə ayrı-ayrı silindrlərin işinin dayandırılma imkanı vardır. Alternativ enerji mənbəyi ilə işləyən hibrid avtomobillərdə aparan təkərlərin intiqalı kimi daxiliyanma mühərriki ilə yanaşı elektrik mühərrikindən də istifadə olunur.