Mühərrik: Toyota 1GR-FE

Toyota 1GR-FE mühərriki haqqında tam məlumat


Mühərrikin həcmi, sm3 3956
Mühərrikin gücü, a.g. 228 - 282
Maksimum tork, N * m (kq * m) rpm-də. 278 (28) / 4400
360 (37) / 3800
360 (37) / 4400
361 (37) / 4000
366 (37) / 4400
367 (37) / 4400
376 (38) / 3800
377 (38) / 3700
377 (38) / 3800
377 (38) / 4400
380 (39) / 3800
380 (39) / 4400
381 (39) / 3800
382 (39) / 3800
385 (39) / 4400
387 (39) / 4400
İstifadə olunan yanacaq Benzin Regular (AI-92, AI-95)
Benzin Premium (AI-98)
Benzin AI-95
Benzin AI-92
Benzin AI-98
Yanacaq sərfiyyatı, l/100 km 7.7 - 16.8
Mühərrik növü V-şəkilli, 6-silindrli
Püskürmə распределенный впрыск топлива
Maksimum güc, at gücü (kW) rpm-də 228 (168) / 5600
231 (170) / 5200
235 (173) / 5200
236 (174) / 5200
239 (176) / 5200
240 (177) / 5200
245 (180) / 5200
249 (183) / 5200
249 (183) / 5600
258 (190) / 5600
260 (191) / 5600
270 (199) / 5600
271 (199) / 5600
275 (202) / 5600
276 (203) / 5600
282 (207) / 5600
Sıxılma nisbəti 9.6 - 10.4
Silindr diametri, mm 94
Porşen, mm 95
Silindrlərin həcmini dəyişmə mexanizmi xeyr
CO2 emissiyası, q/km 248 - 352
Klapan DOHC
Hər silindr üçün klapanların sayı 4
Start-Stop xeyr

1GR-FE istifadə edilən Toyota modelləri


Toyota 4Runner (01.2013 - ∞) restylinq, jeep/suv 5 qapı, 5 nəsil, N280
Toyota 4Runner (08.2009 - 01.2013) jeep/suv 5 qapı, 5 nəsil, N280
Toyota 4Runner (08.2005 - 08.2009) restylinq, jeep/suv 5 qapı, 4 nəsil, N210
Toyota 4Runner (08.2002 - 07.2005) jeep/suv 5 qapı, 4 nəsil, N210
Toyota FJ Cruiser (03.2006 - 01.2018) jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil, J15
Toyota FJ Cruiser (01.2005 - ∞) jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil, J15
Toyota FJ Cruiser (01.2005 - 11.2014) jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil, J15
Toyota Fortuner (11.2011 - 06.2015) 2-й restylinq, jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil, AN50, AN60
Toyota Fortuner (08.2008 - 10.2011) restylinq, jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil, AN50, AN60
Toyota Fortuner (11.2004 - 07.2008) jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil, AN50, AN60
Toyota Hilux (05.2015 - 07.2020) пикап, 8 nəsil, AN120
Toyota Hilux Surf (07.2005 - 07.2009) restylinq, jeep/suv 5 qapı, 4 nəsil, N210
Toyota Land Cruiser (05.2021 - ∞) jeep/suv 5 qapı, 12 nəsil, J300
Toyota Land Cruiser (10.2015 - 06.2021) 2-й restylinq, jeep/suv 5 qapı, 11 nəsil, J200
Toyota Land Cruiser (04.2012 - 12.2015) restylinq, jeep/suv 5 qapı, 11 nəsil, J200
Toyota Land Cruiser (09.2007 - 03.2012) jeep/suv 5 qapı, 11 nəsil, J200
Toyota Land Cruiser (01.2007 - ∞) 3-й restylinq, пикап, 8 nəsil, J70
Toyota Land Cruiser (01.2007 - ∞) 3-й restylinq, jeep/suv 3 дв., 8 nəsil, J70
Toyota Land Cruiser (01.2007 - ∞) 3-й restylinq, jeep/suv 5 qapı, 8 nəsil, J70
Toyota Land Cruiser (01.2007 - ∞) 3-й restylinq, jeep/suv 3 дв., 8 nəsil, J70
Toyota Land Cruiser (08.2014 - 06.2015) 3-й restylinq, jeep/suv 5 qapı, 8 nəsil, 70
Toyota Land Cruiser (08.2014 - 06.2015) 3-й restylinq, пикап, 8 nəsil, 70
Toyota Land Cruiser Prado (09.2017 - ∞) 2-й restylinq, jeep/suv 5 qapı, 4 nəsil, J150
Toyota Land Cruiser Prado (09.2013 - 11.2017) restylinq, jeep/suv 5 qapı, 4 nəsil, J150
Toyota Land Cruiser Prado (09.2009 - 10.2013) jeep/suv 5 qapı, 4 nəsil, J150
Toyota Land Cruiser Prado (01.2002 - 12.2009) jeep/suv 5 qapı, 3 nəsil, J120
Toyota Land Cruiser Prado (09.2017 - ∞) 2-й restylinq, jeep/suv 5 qapı, 4 nəsil, J150
Toyota Land Cruiser Prado (09.2013 - 11.2017) restylinq, jeep/suv 5 qapı, 4 nəsil, J150
Toyota Land Cruiser Prado (09.2009 - 10.2013) jeep/suv 5 qapı, 4 nəsil, J150
Toyota Land Cruiser Prado (01.2002 - 10.2009) jeep/suv 3 дв., 3 nəsil, J120
Toyota Land Cruiser Prado (01.2002 - 10.2009) jeep/suv 5 qapı, 3 nəsil, J120
Toyota Land Cruiser Prado (09.2013 - 08.2017) restylinq, jeep/suv 5 qapı, 4 nəsil, J150
Toyota Land Cruiser Prado (09.2009 - 08.2013) jeep/suv 5 qapı, 4 nəsil, J150
Toyota Land Cruiser Prado (10.2002 - 08.2009) jeep/suv 5 qapı, 3 nəsil, J120
Toyota Land Cruiser Prado (01.2002 - 12.2009) jeep/suv 5 qapı, 3 nəsil, J120
Toyota Tacoma (10.2011 - 08.2015) restylinq, пикап, 2 nəsil, N200
Toyota Tacoma (08.2004 - 08.2011) пикап, 2 nəsil, N200
Toyota Tundra (02.2013 - ∞) 2-й restylinq, пикап, 2 nəsil, XK50
Toyota Tundra (05.2009 - 08.2013) restylinq, пикап, 2 nəsil, XK50
Toyota Tundra (11.2006 - 04.2009) пикап, 2 nəsil, XK50
Toyota Tundra (07.2002 - 01.2007) restylinq, пикап, 1 nəsil, XK30, XK40

Toyota 1GR-FE – hər hansı bir enerjini avtomobili hərəkətə gətirmək üçün lazım olan mexaniki enerjiyə çevirən mühərrik. Avtomobil mühərriki kimi daxili yanma mühərriki, xariciyanma mühərriki (buxar mühərriki və Stirlinq mühərriki), elektrik, əvvəlcədən burulub açılmış nazim çarxın enerjisindən və ya təzyiq altındakı qaz enerjisindən istifadə edən mühərriklər tətbiq oluna bilər.

Toyota 1GR-FE mühərrikləri

Müasir avtomobillərdə, əsasən, daxiliyanma Toyota 1GR-FE mühərriki işlədilir. Daxiliyanma mühərriki konstruksiyasına görə rotorlu və porşenli olur. Geniş yayılmış porşenli Avtomobil mühərriki silindrlərinin sayına və yerləşməsinə, işçi həcminə (litraj), təyinatına və s. görə növlərə ayrılır. Porşenli daxiliyanma mühərrikinin silindrlərinin sayı 1-dən 16-ya qədərdir. Birsilindrli mühərrikin işi müntəzəm olmadığından avtomobillərdə nadir hallarda quraşdırılır. Silindrlərin sayı artdıqca mühərrikin işinin müntəzəmliyi və avtomobilin hərəkət səlisliyi yüksəlir. Bununla yanaşı sürtünmə itkiləri artdığına görə avtomobillərdə 12-dən artıq silindr nadir hallarda tətbiq edilir. İş prosesinin xarakterinə görə dördtaktlı və ikitaktlı, yanacağın alışdırılma üsuluna görə qığılcım (karbüratorlu, yaxud benzinlə işləyən mühərrik də deyilir) və sıxılma ilə alışdırılan (dizel mühərriki) daxiliyanma mühərrikilər olur.

Toyota 1GR-FE mühərrikləri

Daxiliyanma Toyota 1GR-FE mühərrikin işləməsi üçün yanacaqla hava müəyyən nisbətdə qarışdırılmalıdır. Benzinlə işləyən daxiliyanma mühərrikidə yanacağın hava ilə qarışdırılması prosesi silindrdən kənarda (karbüratorda), yaxud bilavasitə silindrin daxilində (benzin püskürməli mühərrik) baş verə bilər. Müasir avtomobil mühərrikilərində karbürator, demək olar ki, tamamilə injektorlarla əvəz olunur. Benzin mühərriklərində yanacaq alışdırma şamı ilə alışdırılır, dizel mühərriklərində isə forsunkadan silindrə püskürdülən yanacaq orada özbaşına alışır. Əsasən, böyük avtomobillərdə tətbiq olunan dizel mühərriki nisbətən az yanacaq sərf edir, lakin ağır və səs-küylüdür. Elektron idarəetməli dizellərin yeni qida (yanacaq təchizatı) sistemi avtomobillərin səsini, tüstüsünü və s.azaltmağa imkan verir.

Toyota 1GR-FE mühərrikləri

Daxiliyanma Toyota 1GR-FE mühərrikidən çıxan işlənmiş qazın zərərli maddələri katalitik neytrallaşdırıcılar vasitəsilə azaldılır. Qaz balonlu avtomobil Toyota 1GR-FE mühərriki atm.-i nisbətən az çirkləndirir. Belə mühərriklərdə maye (propan və butan qarışığı) və sıxılmış (əsasən, metan) qazdan istifadə edilir. Avtomobil mühərriki üçün perspektivli yanacaq növü hidrogendir. Mühərrikində yanacaq kimi hidrogendən istifadə edilən avtomobillər (məs., BMW) atmosferi, demək olar ki, çirkləndirmir. Avtomobil mühərrikinin gücü, fırlanma momenti, həmçinin bunların mühərrikin valının fırlanma tezliyindən asılılığı onu xarakterizə edən əsas göstəricilərdir. Mühərrikin gücü 2,5 kVt-dan (kiçiklitrajlı avtomobil) 800 kVt-a qədər və daha böyük ("Formula–1") ola bilər. Porşenli daxiliyanma mühərrikin konstruksiyasının təkmilləşdirilməsi onun gücünün artırılması, kütləsinin qabarit ölçülərinin və eyni zamanda yanacaq sərfinin azaldılması istiqamətində aparılır. Yanacağa qənaət etmək üçün bəzi mühərriklərdə ayrı-ayrı silindrlərin işinin dayandırılma imkanı vardır. Alternativ enerji mənbəyi ilə işləyən hibrid avtomobillərdə aparan təkərlərin intiqalı kimi daxiliyanma mühərriki ilə yanaşı elektrik mühərrikindən də istifadə olunur.