Mühərrik: Mercedes OM 656 D 29 R SCR

Mercedes OM 656 D 29 R SCR mühərriki haqqında tam məlumat


Mühərrikin həcmi, sm3 2925
Mühərrikin gücü, a.g. 249 - 330
Maksimum tork, N * m (kq * m) rpm-də. 600 (61) / 3200
610 (62) / 4750
700 (71) / 3000
700 (71) / 3200
İstifadə olunan yanacaq Dizel
Yanacaq sərfiyyatı, l/100 km 5.8 - 9.8
Mühərrik növü Sıralı, 6-silindrli
Püskürmə DOHC
Maksimum güc, at gücü (kW) rpm-də 249 (183) / 4600
330 (243) / 4000
330 (243) / 4600
Sıxılma nisbəti 15.5
Silindr diametri, mm 82
Porşen, mm 92.4
Supercharger Turbo
Twin turbo
CO2 emissiyası, q/km 142 - 259
Hər silindr üçün klapanların sayı 4
Start-Stop Bəli

OM 656 D 29 R SCR istifadə edilən Mercedes modelləri


Mercedes-Benz CLS-Class (04.2021 - ∞) restylinq, sedan, 3 nəsil, C257
Mercedes-Benz CLS-Class (11.2017 - 04.2021) sedan, 3 nəsil, C257
Mercedes-Benz G-Class (01.2018 - ∞) jeep/suv 5 qapı, 3 nəsil, W463
Mercedes-Benz GLE (09.2018 - ∞) jeep/suv 5 qapı, 2 nəsil, W167
Mercedes-Benz GLE Coupe (08.2019 - ∞) jeep/suv 5 qapı, 2 nəsil, C167
Mercedes-Benz GLS-Class (04.2019 - ∞) jeep/suv 5 qapı, 2 nəsil, X167
Mercedes-Benz S-Class (09.2020 - ∞) sedan, 7 nəsil, W223

Mercedes OM 656 D 29 R SCR – hər hansı bir enerjini avtomobili hərəkətə gətirmək üçün lazım olan mexaniki enerjiyə çevirən mühərrik. Avtomobil mühərriki kimi daxili yanma mühərriki, xariciyanma mühərriki (buxar mühərriki və Stirlinq mühərriki), elektrik, əvvəlcədən burulub açılmış nazim çarxın enerjisindən və ya təzyiq altındakı qaz enerjisindən istifadə edən mühərriklər tətbiq oluna bilər.

Mercedes OM 656 D 29 R SCR mühərrikləri

Müasir avtomobillərdə, əsasən, daxiliyanma Mercedes OM 656 D 29 R SCR mühərriki işlədilir. Daxiliyanma mühərriki konstruksiyasına görə rotorlu və porşenli olur. Geniş yayılmış porşenli Avtomobil mühərriki silindrlərinin sayına və yerləşməsinə, işçi həcminə (litraj), təyinatına və s. görə növlərə ayrılır. Porşenli daxiliyanma mühərrikinin silindrlərinin sayı 1-dən 16-ya qədərdir. Birsilindrli mühərrikin işi müntəzəm olmadığından avtomobillərdə nadir hallarda quraşdırılır. Silindrlərin sayı artdıqca mühərrikin işinin müntəzəmliyi və avtomobilin hərəkət səlisliyi yüksəlir. Bununla yanaşı sürtünmə itkiləri artdığına görə avtomobillərdə 12-dən artıq silindr nadir hallarda tətbiq edilir. İş prosesinin xarakterinə görə dördtaktlı və ikitaktlı, yanacağın alışdırılma üsuluna görə qığılcım (karbüratorlu, yaxud benzinlə işləyən mühərrik də deyilir) və sıxılma ilə alışdırılan (dizel mühərriki) daxiliyanma mühərrikilər olur.

Mercedes OM 656 D 29 R SCR mühərrikləri

Daxiliyanma Mercedes OM 656 D 29 R SCR mühərrikin işləməsi üçün yanacaqla hava müəyyən nisbətdə qarışdırılmalıdır. Benzinlə işləyən daxiliyanma mühərrikidə yanacağın hava ilə qarışdırılması prosesi silindrdən kənarda (karbüratorda), yaxud bilavasitə silindrin daxilində (benzin püskürməli mühərrik) baş verə bilər. Müasir avtomobil mühərrikilərində karbürator, demək olar ki, tamamilə injektorlarla əvəz olunur. Benzin mühərriklərində yanacaq alışdırma şamı ilə alışdırılır, dizel mühərriklərində isə forsunkadan silindrə püskürdülən yanacaq orada özbaşına alışır. Əsasən, böyük avtomobillərdə tətbiq olunan dizel mühərriki nisbətən az yanacaq sərf edir, lakin ağır və səs-küylüdür. Elektron idarəetməli dizellərin yeni qida (yanacaq təchizatı) sistemi avtomobillərin səsini, tüstüsünü və s.azaltmağa imkan verir.

Mercedes OM 656 D 29 R SCR mühərrikləri

Daxiliyanma Mercedes OM 656 D 29 R SCR mühərrikidən çıxan işlənmiş qazın zərərli maddələri katalitik neytrallaşdırıcılar vasitəsilə azaldılır. Qaz balonlu avtomobil Mercedes OM 656 D 29 R SCR mühərriki atm.-i nisbətən az çirkləndirir. Belə mühərriklərdə maye (propan və butan qarışığı) və sıxılmış (əsasən, metan) qazdan istifadə edilir. Avtomobil mühərriki üçün perspektivli yanacaq növü hidrogendir. Mühərrikində yanacaq kimi hidrogendən istifadə edilən avtomobillər (məs., BMW) atmosferi, demək olar ki, çirkləndirmir. Avtomobil mühərrikinin gücü, fırlanma momenti, həmçinin bunların mühərrikin valının fırlanma tezliyindən asılılığı onu xarakterizə edən əsas göstəricilərdir. Mühərrikin gücü 2,5 kVt-dan (kiçiklitrajlı avtomobil) 800 kVt-a qədər və daha böyük ("Formula–1") ola bilər. Porşenli daxiliyanma mühərrikin konstruksiyasının təkmilləşdirilməsi onun gücünün artırılması, kütləsinin qabarit ölçülərinin və eyni zamanda yanacaq sərfinin azaldılması istiqamətində aparılır. Yanacağa qənaət etmək üçün bəzi mühərriklərdə ayrı-ayrı silindrlərin işinin dayandırılma imkanı vardır. Alternativ enerji mənbəyi ilə işləyən hibrid avtomobillərdə aparan təkərlərin intiqalı kimi daxiliyanma mühərriki ilə yanaşı elektrik mühərrikindən də istifadə olunur.