Mühərrik: Mercedes OM 651 DE 22 LA

Mercedes OM 651 DE 22 LA mühərriki haqqında tam məlumat


Mühərrikin həcmi, sm3 2143
Mühərrikin gücü, a.g. 95 - 204
Maksimum tork, N * m (kq * m) rpm-də. 250 (26) / 2400
300 (31) / 2200
300 (31) / 3000
305 (31) / 2400
310 (32) / 2400
310 (32) / 2600
330 (34) / 2400
350 (36) / 1400
350 (36) / 3000
350 (36) / 3400
360 (37) / 2400
380 (39) / 2400
400 (41) / 1400
400 (41) / 2800
440 (45) / 2400
500 (51) / 1600
500 (51) / 1800
İstifadə olunan yanacaq Dizel
Yanacaq sərfiyyatı, l/100 km 3.9 - 9.8
Mühərrik növü Sıralı, 4-silindrli
Püskürmə DOHC
Maksimum güc, at gücü (kW) rpm-də 114 (84) / 3800
129 (95) / 3800
136 (100) / 3800
136 (100) / 4000
143 (105) / 3800
161 (118) / 3800
163 (120) / 3800
163 (120) / 4200
170 (125) / 3000
170 (125) / 3400
170 (125) / 3800
170 (125) / 4000
170 (125) / 4200
170 (125) / 4800
177 (130) / 3200
177 (130) / 3800
177 (130) / 4000
190 (140) / 3800
201 (148) / 3800
204 (150) / 3800
204 (150) / 4200
95 (70) / 3800
Sıxılma nisbəti 16.2
Silindr diametri, mm 83
Porşen, mm 99
Supercharger Turbo
Twin turbo
CO2 emissiyası, q/km 94 - 252
Klapan DOHC
Hər silindr üçün klapanların sayı 4
Start-Stop опционально

OM 651 DE 22 LA istifadə edilən Mercedes modelləri


Mercedes-Benz A-Class (09.2012 - 08.2015) hetçbek 5 qapı, 3 nəsil, W176
Mercedes-Benz B-Class (11.2014 - 12.2018) restylinq, hetçbek 5 qapı, 2 nəsil, T242, T246
Mercedes-Benz B-Class (07.2011 - 10.2014) hetçbek 5 qapı, 2 nəsil, T242, T246
Mercedes-Benz C-Class (07.2014 - 06.2018) sedan, 4 nəsil, W205
Mercedes-Benz C-Class (05.2014 - 04.2018) vaqon, 4 nəsil, S205
Mercedes-Benz C-Class (12.2013 - 08.2018) sedan, 4 nəsil, W205
Mercedes-Benz C-Class (03.2011 - 08.2015) restylinq, kupe, 3 nəsil, C204
Mercedes-Benz C-Class (03.2011 - 02.2014) restylinq, sedan, 3 nəsil, W204
Mercedes-Benz C-Class (12.2013 - 05.2018) sedan, 4 nəsil, W205
Mercedes-Benz C-Class (03.2011 - 02.2014) restylinq, vaqon, 3 nəsil, S204
Mercedes-Benz C-Class (03.2011 - 08.2015) restylinq, kupe, 3 nəsil, C204
Mercedes-Benz C-Class (03.2011 - 02.2014) restylinq, sedan, 3 nəsil, W204
Mercedes-Benz C-Class (12.2007 - 02.2011) vaqon, 3 nəsil, S204
Mercedes-Benz C-Class (03.2007 - 02.2011) sedan, 3 nəsil, W204
Mercedes-Benz CLA-Class (05.2016 - 03.2019) restylinq, vaqon, 1 nəsil, X117
Mercedes-Benz CLA-Class (05.2016 - 03.2019) restylinq, sedan, 1 nəsil, C117
Mercedes-Benz CLA-Class (11.2014 - 04.2016) vaqon, 1 nəsil, X117
Mercedes-Benz CLA-Class (01.2013 - 04.2016) sedan, 1 nəsil, C117
Mercedes-Benz CLS-Class (08.2014 - 04.2017) restylinq, vaqon, 2 nəsil, X218
Mercedes-Benz CLS-Class (08.2014 - 10.2017) restylinq, sedan, 2 nəsil, C218
Mercedes-Benz CLS-Class (10.2010 - 07.2014) sedan, 2 nəsil, C218
Mercedes-Benz E-Class (05.2013 - 10.2016) restylinq, vaqon, 4 nəsil, S212
Mercedes-Benz E-Class (05.2013 - 06.2016) restylinq, sedan, 4 nəsil, W212
Mercedes-Benz E-Class (04.2013 - 02.2017) restylinq, kupe, 4 nəsil, S207
Mercedes-Benz E-Class (04.2013 - 12.2017) restylinq, kabrio, 4 nəsil, A207
Mercedes-Benz E-Class (01.2013 - 12.2015) restylinq, sedan, 4 nəsil, W212
Mercedes-Benz E-Class (01.2013 - 03.2016) restylinq, vaqon, 4 nəsil, S212
Mercedes-Benz E-Class (01.2010 - 03.2013) kabrio, 4 nəsil, A207
Mercedes-Benz E-Class (03.2009 - 03.2013) kupe, 4 nəsil, C207
Mercedes-Benz E-Class (03.2009 - 12.2012) vaqon, 4 nəsil, S212
Mercedes-Benz E-Class (01.2009 - 12.2012) sedan, 4 nəsil, W212
Mercedes-Benz E-Class (01.2013 - 03.2016) restylinq, vaqon, 4 nəsil, W212
Mercedes-Benz E-Class (01.2013 - 12.2015) restylinq, sedan, 4 nəsil, W212
Mercedes-Benz E-Class (01.2009 - 12.2012) sedan, 4 nəsil, W212
Mercedes-Benz GLA-Class (12.2013 - 01.2017) jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil, X156
Mercedes-Benz GLC (06.2015 - 04.2019) jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil, X253
Mercedes-Benz GLC (06.2014 - 03.2019) jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil, X253
Mercedes-Benz GLC Coupe (06.2016 - 04.2019) jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil, C253
Mercedes-Benz GLC Coupe (03.2016 - 04.2019) jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil, C253
Mercedes-Benz GLE (03.2015 - 09.2018) jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil, W166
Mercedes-Benz GLE (03.2015 - 09.2018) jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil, W166
Mercedes-Benz GLE (03.2015 - 09.2018) jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil, W166
Mercedes-Benz GLK-Class (09.2012 - 08.2015) restylinq, jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil, X204
Mercedes-Benz GLK-Class (10.2008 - 08.2012) jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil, X204
Mercedes-Benz M-Class (07.2011 - 10.2015) jeep/suv 5 qapı, 3 nəsil, W166
Mercedes-Benz S-Class (10.2013 - 07.2017) sedan, 6 nəsil, W222
Mercedes-Benz S-Class (05.2013 - 05.2017) sedan, 6 nəsil, W222
Mercedes-Benz S-Class (06.2009 - 05.2013) restylinq, sedan, 5 nəsil, W221
Mercedes-Benz SLK-Class (01.2011 - 01.2016) kabrio, 3 nəsil, R172
Mercedes-Benz Sprinter (02.2018 - ∞) цельнометаллический фургон, 3 nəsil, VS30
Mercedes-Benz Sprinter (02.2018 - ∞) автобус, 3 nəsil, VS30
Mercedes-Benz Sprinter (02.2018 - ∞) шасси, 3 nəsil, VS30
Mercedes-Benz Sprinter (03.2013 - 01.2018) restylinq, цельнометаллический фургон, 2 nəsil, NCV3
Mercedes-Benz Sprinter (03.2013 - 01.2018) restylinq, шасси, 2 nəsil, NCV3
Mercedes-Benz Sprinter (02.2013 - 01.2018) restylinq, автобус, 2 nəsil, NCV3
Mercedes-Benz V-Class (02.2019 - ∞) restylinq, минивэн, 3 nəsil, W447
Mercedes-Benz V-Class (04.2014 - 02.2020) минивэн, 3 nəsil, W447
Mercedes-Benz Viano (04.2010 - 02.2014) restylinq, минивэн, 2 nəsil, W639
Mercedes-Benz Vito (11.2018 - ∞) restylinq, минивэн, 3 nəsil, W447
Mercedes-Benz Vito (11.2018 - ∞) restylinq, цельнометаллический фургон, 3 nəsil, W447
Mercedes-Benz Vito (11.2014 - 07.2020) цельнометаллический фургон, 3 nəsil, W447
Mercedes-Benz Vito (11.2014 - 07.2020) минивэн, 3 nəsil, W447
Mercedes-Benz Vito (03.2010 - 10.2014) restylinq, цельнометаллический фургон, 2 nəsil, W639
Mercedes-Benz Vito (03.2010 - 10.2014) restylinq, минивэн, 2 nəsil, W639

Mercedes OM 651 DE 22 LA – hər hansı bir enerjini avtomobili hərəkətə gətirmək üçün lazım olan mexaniki enerjiyə çevirən mühərrik. Avtomobil mühərriki kimi daxili yanma mühərriki, xariciyanma mühərriki (buxar mühərriki və Stirlinq mühərriki), elektrik, əvvəlcədən burulub açılmış nazim çarxın enerjisindən və ya təzyiq altındakı qaz enerjisindən istifadə edən mühərriklər tətbiq oluna bilər.

Mercedes OM 651 DE 22 LA mühərrikləri

Müasir avtomobillərdə, əsasən, daxiliyanma Mercedes OM 651 DE 22 LA mühərriki işlədilir. Daxiliyanma mühərriki konstruksiyasına görə rotorlu və porşenli olur. Geniş yayılmış porşenli Avtomobil mühərriki silindrlərinin sayına və yerləşməsinə, işçi həcminə (litraj), təyinatına və s. görə növlərə ayrılır. Porşenli daxiliyanma mühərrikinin silindrlərinin sayı 1-dən 16-ya qədərdir. Birsilindrli mühərrikin işi müntəzəm olmadığından avtomobillərdə nadir hallarda quraşdırılır. Silindrlərin sayı artdıqca mühərrikin işinin müntəzəmliyi və avtomobilin hərəkət səlisliyi yüksəlir. Bununla yanaşı sürtünmə itkiləri artdığına görə avtomobillərdə 12-dən artıq silindr nadir hallarda tətbiq edilir. İş prosesinin xarakterinə görə dördtaktlı və ikitaktlı, yanacağın alışdırılma üsuluna görə qığılcım (karbüratorlu, yaxud benzinlə işləyən mühərrik də deyilir) və sıxılma ilə alışdırılan (dizel mühərriki) daxiliyanma mühərrikilər olur.

Mercedes OM 651 DE 22 LA mühərrikləri

Daxiliyanma Mercedes OM 651 DE 22 LA mühərrikin işləməsi üçün yanacaqla hava müəyyən nisbətdə qarışdırılmalıdır. Benzinlə işləyən daxiliyanma mühərrikidə yanacağın hava ilə qarışdırılması prosesi silindrdən kənarda (karbüratorda), yaxud bilavasitə silindrin daxilində (benzin püskürməli mühərrik) baş verə bilər. Müasir avtomobil mühərrikilərində karbürator, demək olar ki, tamamilə injektorlarla əvəz olunur. Benzin mühərriklərində yanacaq alışdırma şamı ilə alışdırılır, dizel mühərriklərində isə forsunkadan silindrə püskürdülən yanacaq orada özbaşına alışır. Əsasən, böyük avtomobillərdə tətbiq olunan dizel mühərriki nisbətən az yanacaq sərf edir, lakin ağır və səs-küylüdür. Elektron idarəetməli dizellərin yeni qida (yanacaq təchizatı) sistemi avtomobillərin səsini, tüstüsünü və s.azaltmağa imkan verir.

Mercedes OM 651 DE 22 LA mühərrikləri

Daxiliyanma Mercedes OM 651 DE 22 LA mühərrikidən çıxan işlənmiş qazın zərərli maddələri katalitik neytrallaşdırıcılar vasitəsilə azaldılır. Qaz balonlu avtomobil Mercedes OM 651 DE 22 LA mühərriki atm.-i nisbətən az çirkləndirir. Belə mühərriklərdə maye (propan və butan qarışığı) və sıxılmış (əsasən, metan) qazdan istifadə edilir. Avtomobil mühərriki üçün perspektivli yanacaq növü hidrogendir. Mühərrikində yanacaq kimi hidrogendən istifadə edilən avtomobillər (məs., BMW) atmosferi, demək olar ki, çirkləndirmir. Avtomobil mühərrikinin gücü, fırlanma momenti, həmçinin bunların mühərrikin valının fırlanma tezliyindən asılılığı onu xarakterizə edən əsas göstəricilərdir. Mühərrikin gücü 2,5 kVt-dan (kiçiklitrajlı avtomobil) 800 kVt-a qədər və daha böyük ("Formula–1") ola bilər. Porşenli daxiliyanma mühərrikin konstruksiyasının təkmilləşdirilməsi onun gücünün artırılması, kütləsinin qabarit ölçülərinin və eyni zamanda yanacaq sərfinin azaldılması istiqamətində aparılır. Yanacağa qənaət etmək üçün bəzi mühərriklərdə ayrı-ayrı silindrlərin işinin dayandırılma imkanı vardır. Alternativ enerji mənbəyi ilə işləyən hibrid avtomobillərdə aparan təkərlərin intiqalı kimi daxiliyanma mühərriki ilə yanaşı elektrik mühərrikindən də istifadə olunur.