Mühərrik: Mercedes OM 642 DE 30 LA

Mercedes OM 642 DE 30 LA mühərriki haqqında tam məlumat


Mühərrikin həcmi, sm3 2987
Mühərrikin gücü, a.g. 183 - 245
Maksimum tork, N * m (kq * m) rpm-də. 290 (30) / 2500
400 (41) / 2600
415 (42) / 2800
415 (42) / 3800
440 (45) / 2400
440 (45) / 2800
452 (46) / 2400
500 (51) / 1800
500 (51) / 2400
510 (52) / 1600
510 (52) / 2800
530 (54) / 2400
540 (55) / 1600
540 (55) / 2400
542 (55) / 2400
İstifadə olunan yanacaq Dizel
Yanacaq sərfiyyatı, l/100 km 6.9 - 11.7
Mühərrik növü V-şəkilli, 6-silindrli
Püskürmə DOHC
Maksimum güc, at gücü (kW) rpm-də 183 (135) / 3800
188 (138) / 3800
190 (140) / 3800
204 (150) / 3800
204 (150) / 4000
210 (154) / 3800
211 (155) / 3400
211 (155) / 3800
211 (155) / 4000
224 (165) / 3800
224 (165) / 4000
231 (170) / 3800
231 (170) / 4200
235 (173) / 3600
245 (180) / 3600
Sıxılma nisbəti 15.5 - 18
Silindr diametri, mm 83 - 88
Porşen, mm 88.3 - 99
Supercharger Turbo
CO2 emissiyası, q/km 169 - 287
Klapan DOHC
Hər silindr üçün klapanların sayı 4
Start-Stop опционально

OM 642 DE 30 LA istifadə edilən Mercedes modelləri


Mercedes-Benz C-Class (03.2011 - 02.2014) restylinq, vaqon, 3 nəsil, S204
Mercedes-Benz C-Class (03.2011 - 02.2014) restylinq, sedan, 3 nəsil, W204
Mercedes-Benz C-Class (12.2007 - 02.2011) vaqon, 3 nəsil, S204
Mercedes-Benz C-Class (03.2007 - 02.2011) sedan, 3 nəsil, W204
Mercedes-Benz C-Class (03.2004 - 02.2007) restylinq, sedan, 2 nəsil, W203
Mercedes-Benz C-Class (03.2004 - 07.2007) restylinq, vaqon, 2 nəsil, S203
Mercedes-Benz CLK-Class (05.2005 - 03.2010) restylinq, kabrio, 2 nəsil, A209
Mercedes-Benz CLK-Class (05.2005 - 04.2009) restylinq, kupe, 2 nəsil, C209
Mercedes-Benz CLK-Class (05.2005 - 02.2009) restylinq, kabrio, 2 nəsil, A209
Mercedes-Benz CLK-Class (05.2005 - 02.2009) restylinq, kupe, 2 nəsil, C209
Mercedes-Benz E-Class (02.2010 - 04.2013) vaqon, 4 nəsil, S212
Mercedes-Benz E-Class (05.2009 - 04.2013) sedan, 4 nəsil, W212
Mercedes-Benz E-Class (08.2006 - 01.2010) restylinq, vaqon, 3 nəsil, S211
Mercedes-Benz E-Class (08.2006 - 04.2009) restylinq, sedan, 3 nəsil, W211
Mercedes-Benz E-Class (01.2010 - 03.2013) kabrio, 4 nəsil, A207
Mercedes-Benz E-Class (03.2009 - 03.2013) kupe, 4 nəsil, C207
Mercedes-Benz E-Class (03.2009 - 12.2012) vaqon, 4 nəsil, S212
Mercedes-Benz E-Class (01.2009 - 12.2012) sedan, 4 nəsil, W212
Mercedes-Benz E-Class (04.2006 - 02.2009) restylinq, sedan, 3 nəsil, W211
Mercedes-Benz E-Class (04.2006 - 02.2009) restylinq, vaqon, 3 nəsil, S211
Mercedes-Benz E-Class (01.2003 - 08.2006) vaqon, 3 nəsil, S211
Mercedes-Benz E-Class (01.2002 - 08.2006) sedan, 3 nəsil, W211
Mercedes-Benz E-Class (01.2009 - 03.2013) sedan, 4 nəsil, W212
Mercedes-Benz G-Class (09.2015 - 02.2018) 7-й restylinq, jeep/suv 5 qapı, 2 nəsil, W463
Mercedes-Benz G-Class (04.2012 - 08.2015) 6-й restylinq, jeep/suv 5 qapı, 2 nəsil, W463
Mercedes-Benz G-Class (09.2008 - 06.2012) 5-й restylinq, jeep/suv 5 qapı, 2 nəsil, W463
Mercedes-Benz G-Class (09.2008 - 03.2012) 5-й restylinq, jeep/suv 5 qapı, 2 nəsil, W463
Mercedes-Benz GL-Class (06.2009 - 09.2012) restylinq, jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil, X164
Mercedes-Benz GL-Class (01.2006 - 05.2009) jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil, X164
Mercedes-Benz GL-Class (06.2009 - 08.2012) restylinq, jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil, X164
Mercedes-Benz GL-Class (01.2006 - 05.2009) jeep/suv 5 qapı, 1 nəsil, X164
Mercedes-Benz M-Class (04.2008 - 06.2011) restylinq, jeep/suv 5 qapı, 2 nəsil, W164
Mercedes-Benz M-Class (04.2005 - 03.2008) jeep/suv 5 qapı, 2 nəsil, W164
Mercedes-Benz R-Class (04.2007 - 03.2011) restylinq, минивэн, 1 nəsil, W251, V251
Mercedes-Benz R-Class (04.2007 - 03.2010) restylinq, минивэн, 1 nəsil, W251, V251
Mercedes-Benz R-Class (03.2005 - 03.2007) минивэн, 1 nəsil, W251, V251
Mercedes-Benz S-Class (06.2009 - 05.2013) restylinq, sedan, 5 nəsil, W221
Mercedes-Benz S-Class (09.2005 - 05.2009) sedan, 5 nəsil, W221
Mercedes-Benz Sprinter (02.2018 - ∞) цельнометаллический фургон, 3 nəsil, VS30
Mercedes-Benz Sprinter (02.2018 - ∞) автобус, 3 nəsil, VS30
Mercedes-Benz Sprinter (02.2018 - ∞) шасси, 3 nəsil, VS30
Mercedes-Benz Sprinter (03.2013 - 01.2018) restylinq, цельнометаллический фургон, 2 nəsil, NCV3
Mercedes-Benz Sprinter (03.2013 - 01.2018) restylinq, шасси, 2 nəsil, NCV3
Mercedes-Benz Sprinter (02.2013 - 01.2018) restylinq, автобус, 2 nəsil, NCV3
Mercedes-Benz Viano (04.2010 - 02.2014) restylinq, минивэн, 2 nəsil, W639
Mercedes-Benz Viano (04.2003 - 03.2010) минивэн, 2 nəsil, W639
Mercedes-Benz Vito (03.2010 - 10.2014) restylinq, цельнометаллический фургон, 2 nəsil, W639
Mercedes-Benz Vito (03.2010 - 10.2014) restylinq, минивэн, 2 nəsil, W639
Mercedes-Benz Vito (08.2003 - 02.2010) минивэн, 2 nəsil, W639
Mercedes-Benz Vito (08.2003 - 02.2010) цельнометаллический фургон, 2 nəsil, W639

Mercedes OM 642 DE 30 LA – hər hansı bir enerjini avtomobili hərəkətə gətirmək üçün lazım olan mexaniki enerjiyə çevirən mühərrik. Avtomobil mühərriki kimi daxili yanma mühərriki, xariciyanma mühərriki (buxar mühərriki və Stirlinq mühərriki), elektrik, əvvəlcədən burulub açılmış nazim çarxın enerjisindən və ya təzyiq altındakı qaz enerjisindən istifadə edən mühərriklər tətbiq oluna bilər.

Mercedes OM 642 DE 30 LA mühərrikləri

Müasir avtomobillərdə, əsasən, daxiliyanma Mercedes OM 642 DE 30 LA mühərriki işlədilir. Daxiliyanma mühərriki konstruksiyasına görə rotorlu və porşenli olur. Geniş yayılmış porşenli Avtomobil mühərriki silindrlərinin sayına və yerləşməsinə, işçi həcminə (litraj), təyinatına və s. görə növlərə ayrılır. Porşenli daxiliyanma mühərrikinin silindrlərinin sayı 1-dən 16-ya qədərdir. Birsilindrli mühərrikin işi müntəzəm olmadığından avtomobillərdə nadir hallarda quraşdırılır. Silindrlərin sayı artdıqca mühərrikin işinin müntəzəmliyi və avtomobilin hərəkət səlisliyi yüksəlir. Bununla yanaşı sürtünmə itkiləri artdığına görə avtomobillərdə 12-dən artıq silindr nadir hallarda tətbiq edilir. İş prosesinin xarakterinə görə dördtaktlı və ikitaktlı, yanacağın alışdırılma üsuluna görə qığılcım (karbüratorlu, yaxud benzinlə işləyən mühərrik də deyilir) və sıxılma ilə alışdırılan (dizel mühərriki) daxiliyanma mühərrikilər olur.

Mercedes OM 642 DE 30 LA mühərrikləri

Daxiliyanma Mercedes OM 642 DE 30 LA mühərrikin işləməsi üçün yanacaqla hava müəyyən nisbətdə qarışdırılmalıdır. Benzinlə işləyən daxiliyanma mühərrikidə yanacağın hava ilə qarışdırılması prosesi silindrdən kənarda (karbüratorda), yaxud bilavasitə silindrin daxilində (benzin püskürməli mühərrik) baş verə bilər. Müasir avtomobil mühərrikilərində karbürator, demək olar ki, tamamilə injektorlarla əvəz olunur. Benzin mühərriklərində yanacaq alışdırma şamı ilə alışdırılır, dizel mühərriklərində isə forsunkadan silindrə püskürdülən yanacaq orada özbaşına alışır. Əsasən, böyük avtomobillərdə tətbiq olunan dizel mühərriki nisbətən az yanacaq sərf edir, lakin ağır və səs-küylüdür. Elektron idarəetməli dizellərin yeni qida (yanacaq təchizatı) sistemi avtomobillərin səsini, tüstüsünü və s.azaltmağa imkan verir.

Mercedes OM 642 DE 30 LA mühərrikləri

Daxiliyanma Mercedes OM 642 DE 30 LA mühərrikidən çıxan işlənmiş qazın zərərli maddələri katalitik neytrallaşdırıcılar vasitəsilə azaldılır. Qaz balonlu avtomobil Mercedes OM 642 DE 30 LA mühərriki atm.-i nisbətən az çirkləndirir. Belə mühərriklərdə maye (propan və butan qarışığı) və sıxılmış (əsasən, metan) qazdan istifadə edilir. Avtomobil mühərriki üçün perspektivli yanacaq növü hidrogendir. Mühərrikində yanacaq kimi hidrogendən istifadə edilən avtomobillər (məs., BMW) atmosferi, demək olar ki, çirkləndirmir. Avtomobil mühərrikinin gücü, fırlanma momenti, həmçinin bunların mühərrikin valının fırlanma tezliyindən asılılığı onu xarakterizə edən əsas göstəricilərdir. Mühərrikin gücü 2,5 kVt-dan (kiçiklitrajlı avtomobil) 800 kVt-a qədər və daha böyük ("Formula–1") ola bilər. Porşenli daxiliyanma mühərrikin konstruksiyasının təkmilləşdirilməsi onun gücünün artırılması, kütləsinin qabarit ölçülərinin və eyni zamanda yanacaq sərfinin azaldılması istiqamətində aparılır. Yanacağa qənaət etmək üçün bəzi mühərriklərdə ayrı-ayrı silindrlərin işinin dayandırılma imkanı vardır. Alternativ enerji mənbəyi ilə işləyən hibrid avtomobillərdə aparan təkərlərin intiqalı kimi daxiliyanma mühərriki ilə yanaşı elektrik mühərrikindən də istifadə olunur.